اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان
 گروه سایبرے مهندس میرزابیگی

دریـــــافــت کـــــد

MP3 لینک دانلود
لینک دانلود تصویری


  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

آقای من

عصر یک جمعه دلگیر دلم گفت بگویم بنویسم .......

که چرا عشق به انسان نرسیده است؟

چرا آب به گلدان نرسیده است؟

چرا لحظهء باران نرسیده است؟

وهر کس که در این خشکی دوران به لبش جان نرسیده است،

به ایمان نرسیده است

و غم عشق به پایان نرسیده است.

بگو حافظ دلخسته زشیراز بیاید بنویسد

 که هنوزم که هنوز است چرا یوسف گمگشته به کنعان نرسیده است ؟

چرا کلبه احزان به گلستان نرسیده است؟

عصر یک جمعه دلگیر دلم گفت بگویم بنویسم .......

 دل عشق ترک خورد،

گل زخم نمک خورد،

زمین مرد،

زمان بر سر دوشش غم و اندوه به انبوه

فقط برد،فقط برد،

زمین مرد، زمین مرد ،

خداوند گواه است،

دلم چشم به راه است

و در حسرت یک پلک نگاه است،

ولی حیف نصیبم فقط آه است

و همین آه خدایا برسد کاش به جایی،

برسد کاش صدایم به صدایی...

گل نرگس تو کجایی؟

تو کجایی شده ام باز هوایی.....

 

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 



نظرات شما عزیزان:

فرشیدچراغزاده
ساعت12:42---13 تير 1391
سلام وبلاگت معرکست عالیه آفرین
به من هم سدبزن فرشیدچراغزاده قبیله عشق باآدرس بالا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 9 تير 1390برچسب:, ] [ 14:22 ] [ لیلی سواری ] [ ]
.: Weblog Themes By dokhmalepapa :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 7813
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 1

bahar22

كد پرواز پرندگان

فالنامه-<